pic

pic

Monday, June 21, 2010

Melangkah pergi...


hmm..melangkah pergi
membawa diri..sob2...

hmm..bahu masih sakit.
nk urut kg
tp tukang urut pon sakit
jatuh pokok..

hmm..sedih tgk abah.
sayu je hati nie..kecian abah sakit..
mmg xda harapan sembuh.
doa sekurang2 abah sehat..
tp SELAMAT HARI BAPA
man mintak maaf abah

hmm..sedih tgk mak
menanggung beban n tggungjawab pas abah sakit nie
nk jg abah,makcik com dan tok cah..
satu2 masalah..
jg sini sana gadoh..
tp doakan mak sihat utk jg semua..
dan sabar menahan segala beban..
man mintak maaf mak.

hmm..cian tgk tok cah..
bkn niat benci tp
xdapat tahan kesabaran..
diam kn lebih bek dr ckp..
klu ckp nnt ckp melawan..
mybe tok sunyi dlu xda teman.
man mintak maaf tok..

hmm..cian tgk makcik com
pas tok bedah n tok wan usen xda
makcik bgantung kt mak ja
kasih sayang dia
dengan keadaan dia cmtue..
andai 1 hari xda sape jg
man akan jaga makcik =)


hmm..cian kt diri sendiri
da la sakit bahu sakit hati lg
bila la nk bek??
la da dewasa semua wat sendri
bergantung sape2 da
da masalah pon sorg2

nape ek aku demam pas balik taiping??
aku trauma??memory silam menghantui fikiran ku..
ntah la..nk nyatakan hati benci xmampu.
xmampu nk lupakan..
xmampu mencari ganti..
mybe 1 hari nnt aku dapat lupa kn dia

demi masa depan aku hidup aku
aku melangkah pergi..berubah demi kebaikan
bukan nk menyombong atau belagak
tp nk cari dri sendri
im lost in my self..
maafkan aku kwn2..
biarkan aku sendirian sementara waktu.. =)


No comments:

Post a Comment