pic

pic

Thursday, June 10, 2010

hmm...=)


hmm
da lm xupdate blog nie..
org ckp org yg wat diari nie selalu xlama hidup.betul ker? =)


hmm..
bz sguh la nie..xda masa
keje tp xsmngat..da hilang power
tp thanks kwn berikan aku smngat semula
da giveup ngn kerja
maslah2 pon xsetel
masalah dunia masalah peribadi masalah2
last malas lah..huhu
sedang berubah menjadi baik dan kembali normal
seperti sedia kala..huhu
ape pon LAYAn jer dan merasai kehidupan
bru la advanture kn kn..ckp hero
mesti berani kn kn
sape xpenah jatuh?mustahill
dr kejatuhan putik kebangkitan.. =)
aku harap bnasib aku berubah sbb aku sendri
bkn org lain lg.
mintak maaf la kwn2 klu menyusahkan
mak abah yg riso ank dia di perantauan

hmm..
nyah tiba2 sunyi lak..ape ek nk ckp..
ntah la..tiba2 sayu hati ni..
simpati ker terhadap GAZA?
ntah la..adakah kiamat dah dekat?
nape pk cmtue?..ish2
mybe aku da byk baca sal kiamat nie
sbg ISLAM ready la siap2..
klu .. xder nnt jgn sedih tau =)
kita mesti merasai masam manis masin kehidupan

hmm...
nk ubah perangai lama
buang yg xelok
amik yg jernih
jd menyabar
sopan santun
ckp dgn hati..n jg ati org len
jgn lepas je..cian kena sound
terima seadanya semua perkara..
yg penting kerjasama..
dan mulakan hidup baru
dan matikan perangai lama =)

1 comment:

  1. betoi ke cpat mati??
    erm bkn ke aJal maut seseorg 2 di tgn tuhan??
    so knp la nk cye bnda2 cam nie....

    p/s:ajin2 la komen my blog ok...

    ReplyDelete