pic

pic

Monday, May 17, 2010

syukur


ya allah
adakah aku dijadikan sebagai jodohnya??
aku syukur kerana sekian lama hati ini terluka
aku dapat bersua kembali dengan nya
tp aku belum pasti
adakah aku akan miliki sesuatu yg jd miliku dahulu
atau aku akan miliki yg lain..
setelah sekian lama aku menagis
meratapi kesedihan dihati ini
ku pohon restu ayahda dan ibonda
setelah sekian lama terhalang
izin kan aku mempunyai peneman
dikala aku sunyi
dikala aku sepi
dikala aku ngis
dikala aku gembira
dikala aku sakit
sikala aku sehat
setelah sekian lama kesedihan aku diuji sbg tnda keimanan kepadamu
jadi kn kami pasangan yg mengukuhkan lagi agama mu tetapi
jika itu engkau mengeluarkan adam dan hawa dari syurga
maka engkau putuskanlah hubungan atas kesalahan itu
sesungguhnya hambamu ini mencari keredhaan mu
sebagai hamba yg bertaqwa
sebelum ajal datang menjemput ku pergi..

No comments:

Post a Comment