pic

pic

Tuesday, March 30, 2010

muhasabah cinta



wahai pemilik nyawaku
betapa lemah diriku ini
berat ujian dariMU
ku pasrahkan semua kepadaMU
tuhan baru ku sedar
indah nikmat sihat itu
tak pandai ku bersyukur
kini ku mengharapkan cintaMU
kata-kata cinta terucap indah
mengalir berzikir di kidung doaku
sakit yang ku rasa biar
jadi penawar dosa ku
butir-butir cinta air mataku
teringat semua yang kau berikan untukku
ampuni khilaf dan salah selama ini
ya ilahi
muhasabah cintaku
tuhan..kuatkan aku
lindungiku dari putus asa
jika ku harus mati
pertemukan aku dengan mu
kata-kata cinta terucap indah
mengalir berzikir di kidung doa ku
sakit yang ku rasa biar
jadi penawar dosaku
butir-butir cinta air mataku
teringat semua yang kau berikan untukku
ampuni khilaf dan salah selama ini
ya ilahi..muhasabah cintaku
kata-kata cinta terucap indah
mengalir berzikir di kidung doaku
sakit yang ku rasa biar
jadi penawar dosaku
butir-butir cinta air mataku
teringat semua yang kau berikan untukku
ampuni khilaf dan salah selama ini

"beringatlah diwaktu sihat sebelum datangnya sakit..
kerana Sihat itu adalah nikmat"

http://www.youtube.com/watch?v=i2yfH8LKUsw&feature=related

~ingin diriku menanggung segala beban yg dimiliki setiap insan,biar aku derita,biar aku kesakitan tetapi berikan lah senyuman dan kegembiraan kepada semua hamba mu..ya allah~

note : lagu ini mengenangkan sahabat2 ku yg ku sayangi sedang mengalami kesakitan dan kesedihan.moga2.allah berikan nikmat kesihatan dan kegembiraan kepada semua kalian.kerana ketika aku sedih dia mengukir senyuman kepadaku.thanks my best fren..=)...

dia??sapa dia???hahaha

No comments:

Post a Comment